Thursday 18 December 2014

Vitamin Cinta.

Tahu tak, dalam banyak-banyak vitamin ni ada satu vitamin dikenali sebagai vitamin Cinta. Vitamin E ialah vitamin cinta.. :) kenapa Vitamin E dikenali sebagai vitamin cinta? Ini kerana fungsinya sebagai penghangat hubungan suami isteri.

1) Kebanyakan lelaki yang mengambil vitamin E seminggu sekali mempunyai lebih tenaga dalam menikmati hubungan suami isteri berbanding mereka yang tidak mengambilnya.

- Nitrik oksida membantu kelancaran darah di alat sulit lelaki dan membantu ereksi yang lebih baik.

- Vitamin E terbukti membantu lelaki terutama yang mempunyai tekanan kerja dan masalah kesihatan.

2) Wanita yang mengambilnya sekurang-kurangnya selama tiga bulan akan dapat meningkatkan 'sexual desire' dan dapat menikmati hubungan cinta lebih baik.

Kalau nak panggil Vitamin Malam Jumaat pon bolehlah.. Hehe..

Selain tu, turut berfungsi untuk meningkatkan kesuburan lelaki dan wanita, meremajakan sel dan bantu Awet Muda gitu.. :)

Bantu elakkan risiko kanser kerana mempunyai antioksidan yang kuat. Berfungsi untuk atasi radikal bebas. Dalam masa yang sama membantu memusnahkan @ mengecutkan sel kanser dan pertumbuhan abnormal sel.

Anda boleh dapatkan vitamin E dari diet hatian seperti dari sayuran hijau gelap, minyak zaitun, telur dan lain-lain makanan kaya vitamin E. Begitupun, vitamin sangat mudah musnah akibat penggunaan racun perosak, Cara masakan yang tidak betul dll faktor.

Jika anda ingin dapatkan vitamin Semulajadi/natural, boleh hubungi saya untuk tempahan. Now tengah promosi vitamin E sehingga hujung bulan 12 2014.
Sangat jimat dan berbaloi jika dapatkan sekarang. :)

COD Tanjung Karang dan Sekinchan.

Sarah 013-2355200. Pengedar Shaklee Sekinchan/Tanjung Karang. :)

No comments:

Post a Comment